Záruční doba všem osobám používajícím výrobek pro účely podnikání není stanovena obč. zák. a stanoví ji konkrétní dovozce či výrobce. Záruka u všech výrobků zboží na těchto internetových stránkách je 24 měsíců není-li uvedeno jinak. Záruční doba u vozíků s bateriovým pohonem se dělí: 24 měsíců na vozík, 12 měsíců na lithiovou i olověnou baterii a 6 měsíců na gelovou baterii. Záruční doba u vozíků řady BLACK EDITION s bateriovým pohonem se dělí: 12 měsíců na vozík včetně lithiové a olověné baterie, 6 měsíců na gelovou baterii. Uživatel je povinen provádět kontrolu vozíku po 1. roce provozu. Cena prohlídky je 2 990,- Kč bez DPH obsahuje dopravné, práci servisního technika a TK dle novely ČSN 26 88 05, zákon 262/2006 Sb., NV 378/2001 Sb., ČSN 1726-1. Pro zachování záruky musí být tato kontrola provedena dodavatelem Gekkon International s.r.o..
Na výrobek poskytuje prodejce záruku v tom smyslu, že výrobce bezplatně odstraní závady, které komplikují nebo znemožňují funkci výrobku v důsledku vady materiálu nebo chyby při výrobním procesu. Podmínkou je však dodržení správného způsobu užívání a skladování v souladu s platnými technickými podmínkami a normami.
Na výrobek poskytuje prodejce záruku v tom smyslu, že výrobce bezplatně odstraní závady, které komplikují nebo znemožňují funkci výrobku v důsledku vady materiálu nebo chyby při výrobním procesu. Podmínkou je však dodržení správného způsobu užívání a skladování v souladu s platnými technickými podmínkami a normami.
Při reklamaci zákazník doloží doklad o nákupu, který slouží jako záruční list.
ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE: na závady způsobené mechanickým poškozením zboží, tj. na přirozené opotřebení funkčních částí výrobku v důsledku používání stroje (např. kolečka, zarezlé čepy), neodbornou manipulací, elektrickými výboji (elektrostatické, magnetické pole nebo napěťovou špičkou), užíváním zboží v rozporu s obvyklým způsobem užívání (např. používání zboží v mokrém, chemickém prostředí) a porušením pravidel užívání a obsluhy uvedených v manuálu a bezpečnostních předpisů. Záruka zaniká v případě jakéhokoliv zásahu
do zboží zákazníkem. Záruka se nevztahuje na běžnou údržbu, spojenou s užíváním věci.
ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE: na závady způsobené mechanickým poškozením zboží, tj. na přirozené opotřebení funkčních částí výrobku v důsledku používání stroje (např. kolečka, zarezlé čepy), neodbornou manipulací, elektrickými výboji (elektrostatické, magnetické pole nebo napěťovou špičkou), užíváním zboží v rozporu s obvyklým způsobem užívání (např. používání zboží v mokrém, chemickém prostředí) a porušením pravidel užívání a obsluhy uvedených v manuálu a bezpečnostních předpisů. Záruka zaniká v případě jakéhokoliv zásahu
do zboží zákazníkem. Záruka se nevztahuje na běžnou údržbu, spojenou s užíváním věci.
Kupující je povinen, pokud se s prodávajícím výslovně nedohodne jinak, předat prodávajícímu reklamované zboží či jeho díl spolu s veškerým příslušenstvím, které mu bylo dodáno. Dopravu (přepravu) reklamovaného zboží si každá firma kupující na IČO hradí na vlastní náklady, nebo můžeme dopravu zprostředkovat. Záruka se
nevztahuje na kolečka. Záruka zaniká v případě jakéhokoliv zásahu do zboží zákazníkem. U dlouhých vozíků např. BF2000 musí být hmotnost zboží rozložena po celé délce vidlic vozíku. Jinak může dojít k promáčknutí vidlic – nevztahuje se záruka.
nevztahuje na kolečka. Záruka zaniká v případě jakéhokoliv zásahu do zboží zákazníkem. U dlouhých vozíků např. BF2000 musí být hmotnost zboží rozložena po celé délce vidlic vozíku. Jinak může dojít k promáčknutí vidlic – nevztahuje se záruka.
Reklamace se uplatňuje emailem a musí obsahovat přesnou specifikaci výrobku i vady. Prodávající rozhodne o řešení reklamace nejpozději do 5 pracovních dnů. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od rozhodnutí řešení reklamace. Existence i oprávněných důvodů k reklamaci nezbavuje kupujícího povinnosti dodržet všechny své povinnosti včetně platebních povinností.
Adresa pro doručování a vyzvedávání reklamací je v sídle prodávajícího.
Reklamace dodávky:
Jestliže při dodání bude poškozeno zboží, sepište před převzetím s dopravcem protokol o rozsahu poškození, nebo zboží nepřebírejte. Bez sepsání škody s přepravcem, nemusí být reklamace uznána! Kupující je povinen, pokud se s prodávajícím výslovně nedohodne jinak, předat prodávajícímu reklamované
zboží či jeho díl spolu s veškerým příslušenstvím, které mu bylo dodáno. Náklady spojené s dopravou (přepravou) si hradí zákazník sám.
Jestliže při dodání bude poškozeno zboží, sepište před převzetím s dopravcem protokol o rozsahu poškození, nebo zboží nepřebírejte. Bez sepsání škody s přepravcem, nemusí být reklamace uznána! Kupující je povinen, pokud se s prodávajícím výslovně nedohodne jinak, předat prodávajícímu reklamované
zboží či jeho díl spolu s veškerým příslušenstvím, které mu bylo dodáno. Náklady spojené s dopravou (přepravou) si hradí zákazník sám.
Adresa pro doručování a vyzvedávání reklamací:
Gekkon international s.r.o., EULIFT,
Milheimova 2915,
530 02 Pardubice
Lhůta pro vrácení zboží:
Kupujete-li zboží jako soukromá osoba (ne podnikatel), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (toto ustanovení platí při objednání přes e-shop ). V případě vrácení zboží nás prosím kontaktujte a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla
prodejního dokladu, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz. Následně zašlete kompletní nepoužité zboží v originálním obalu spolu s dokladem o koupi zpět na naší adresu. Neposílejte zboží na dobírku. Finanční částka za vrácené zboží Vám bude vyplacena do 5 dnů po obdržení a kontrole vráceného zboží. Zboží musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace).
Kupujete-li zboží jako soukromá osoba (ne podnikatel), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (toto ustanovení platí při objednání přes e-shop ). V případě vrácení zboží nás prosím kontaktujte a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla
prodejního dokladu, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz. Následně zašlete kompletní nepoužité zboží v originálním obalu spolu s dokladem o koupi zpět na naší adresu. Neposílejte zboží na dobírku. Finanční částka za vrácené zboží Vám bude vyplacena do 5 dnů po obdržení a kontrole vráceného zboží. Zboží musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace).
Údržba paletového vozíku:
Každý otočný bod by měl být každé 3 měsíce promazán mazacím olejem, aby nedocházelo k zarezivění vozíku. Na kolečkách a osách by neměly být namotána žádná vlákna či podobné materiály. Výrobce doporučuje provést technickou kontrolu a garanční prohlídku po 1 roce provozu.
Každý otočný bod by měl být každé 3 měsíce promazán mazacím olejem, aby nedocházelo k zarezivění vozíku. Na kolečkách a osách by neměly být namotána žádná vlákna či podobné materiály. Výrobce doporučuje provést technickou kontrolu a garanční prohlídku po 1 roce provozu.
Prodejce nepřebírá žádnou záruku za osobní nebo věcné škody, které vznikly v důsledku nedostatků nebo vad na dodaných nízkozdvižných a vysokozdvižných vozících, případně následkem jejich nesprávného používání. Prodejce rovněž nepřebírá záruky za ušlý zisk, výpadky výroby, ztráty či nepřímé ztráty, které odběrateli vznikly. Podobně jsou z náhrady vyloučeny škody, takto způsobené třetím osobám.